Saturday 10 September 2011

meneroka bersame mereka

Assalamualaikum sume.. ^^

tak nak cakap banyak.. just wanna share a picture that reminds me to my buddies.. tanpe membuang mase.. MOH LE KITE !
(err.. paham ke idok..?? hik hik :p)
Cik Nadirah + Cik Afiqah + Brader Sapit

To be honest (honest.? but I'm quite an innocent liar.. err.. kidding.. hikhik), I've got a lot of fun with all the three of you today.. Tak kisah la what we've did together today was something typical, asalkan dengan korang.. Do meant a lot lah.! Sementare muda belia remaje ni lah nak hang out sesame kan.? Udoh le nok jumpe tuh kene tunggu bertahun baru ade mase.. Kang tetibe ade yang hantar kad walimatul-urus masing-masing lagilah entah bile nak dapat lepak cam zaman memude nieh.. Memang tak langsunglah agaknye..! hahaha 

Selepas setahun dan lebih-lebih tak jumpe, one of my buddies said to me,

 "Diyana, you look different.. seems like you can get 'kawin' already.."

Aigoo ~ You blushed me la my pren.. What do you mean by that.? Plus, I don't even have a calon.! But thanks, I knew you mean it in a good way.. (am I that young, mature or pretty, huh.? ekeke ~) Yang seronoknye, Cik Nadirah kite tersangat-sangat lah baik hati melabur untuk meal kitorang.! Thanks a lot be-pu.! Semoga anda dimurahkan rezeki sentiase.! Tapi yang keterlupaannye + ketidaksempatannye, aku tak dan nak bergambar ngan die.. huu ~ (lain kali okeh.? chill for now.!) Die dah lambat nak kejar bas.. Yang ade pown, the last one.! Aku no hal je nak kidnap die bawak balik umah jap, tapi dah die cakap malam nie ade event + tak diberi kebenaran bermalam, so, tak berkesempatan le gamaknye ~

Ehh..?? Jap..! Jap..! Korang ade dengar bunyi tak.? Alah, bunyi keriuk2.! Err ~ Perut aku lapar.!! Dan dalam kamus harian aku untuk hidup, perut yang lapar tersangatlah perlu diisi.! Sekian, bubye.! ^^

Note : Aku cuti due bulan taw ! *wink wink* :p

2 opinion(s):

Syafiq Aizat said...

nanti2, la plak yg belaje aq,ye..hahahahahaha

Diyana Safiah said...

tunggu aku kaye dulu.. doa2la aku cepat kaye yek.. :p

All right booked by mybloggingpart.blogspot.com