Sunday 8 July 2012

FYI

Assalamualaikum ..

Untuk pengetahuan , sepatutnya masa ini aku sedang buat sesuatu yang jauh lagi penting dan berbaloi daripada mengadap lappy sambil berfacebook dan tweeting . Ini siyez . Why ? Xmoh bagitahu . Nanti kene bising . Kbai ~

Berbalik kepada topik hari ini . For 'your' information , saya tidak ada maksud apa-apa dengan setiap tindakan luar kawalan yang mungkin membuatkan anda terasa hati . Anggaplah saya sedang jiwa kacau dan mengakibatkan saya bertindakan sedemikian . Dan siyez , sedikit pun kejiwakacauan itu tidak berpunca dari anda . Jadi , maaf jika anda terasa . Anda sangat prihatin sehinggakan little tiny things pasal saya pown anda perasan . Why ? Xyah cakap , saya tahu . Dan anda membuatkan saya rasa macam saya adalah subjek kegemaran anda . Yess , sudah dimention bukan ? And I've to admit it . Thanks for being super take care and super protective . That's you , and I don't mind . Saya kefahaman . :')

You say it best , when you say nothing at all .


note : take note .
All right booked by mybloggingpart.blogspot.com