Sunday 20 May 2012

Merewang . Lalalaa ~

Diceritakan sebuah al-kisah ..

Gambar Pertama
Tak pernah sekali aku singgah Sunway Pyramid Mall tanpa mengusha sambil mencuci mate kat tempat nieh . Why ? Sebab macam cool je tengok mereka ber-ice-skating dengan konfiden nye , walaupun gaya macam tader basic skill pasal skate-skate nie sume . Dalam hati ade hajat . Dan hajatnye ? Saya taw awak taw ~ Ayat mengepow ! Haha .
Gambar Kedua
Bersama Kak Rafi'ah sebagai orang ketiga antara kami berdua . Kami berdua ? Siapa antara aku dan dia ? Dialah ..tukang amek gambar nieh . Lalalalaa ~
Gambar Ketiga
Bertajuk 'Mendengki' ataupun 'Pedajal Member' . Why ? Sebab kitorang sedang race . Dan si pengalah will belanja makan . 
Gambar Keempat
Sebelum race . Hidup aku senang , hati aku tenang . Selepas race . Jiwa aku kacau , poket aku kopak . Tahniah laa kat kau sebab menang . (saje bagi peluang)


Dah kalah . Jom balik ! Belanja makan ? Eh , tader cakap pape pown tadi . Lalalaa ~

note : kejiwakacauan antara satu , dua , tiga dan empat .

0 opinion(s):

All right booked by mybloggingpart.blogspot.com