Saturday 30 July 2011

teringat sebentar

Assalamualaikum sume.. ^^

hari nie mood aku dah O.K da kalau nak dibandingkan ngan mood malam tadi.. seriously, korang boleh buat tak nampak je post aku yang tak tentu arah nieh ! aku pown tak berape nak konpiden ape mende yang aku sibuk sangat nak jeles tak bersebab tuh..!! is it normal..?? untuk aku maybe YES..!! sebab aku memang makhluk yang komplikated katenye.. suke ati je nak rase jeles @ marah @ geram @ kiut @ chanteque (erk..??) bile-bile mase yang aku suke.. padahal tader mende sangat pown... err.. nak aku cite ke pasal ape yang membuatkan aku tetibe cemburu tak bersebab tuh..?? tak perlulah kot.. nanti korang cakap aku memang tak betol.. sebab ape..?? sebab aku pown ase macam tu.. hahaha X)
but for sure.. a little bit 'coz of Encik Gitar (la..kot..??).. actually, he's totally innocent.. aku je yg koya terlajak.. tu yang wat aku tak paham bakpe aku nak jeles sangat tuh..!! urghh.. >,<

SUDAH.! SUDAH.! abaikan kisah semalam.. hari nie aku nak share something yang aku lukis for my homework.. baru je siap.. mende nak kene hantar minggu depan tapi aku dah siap hari nie.. terer tak.? terer tak..?? (saye budak baik..!!) hahaha :p

..let's take a look..

..: lakaran kasar nye :..

klik gambar untuk tumbesaran superb!
..: lakaran siap :..
klik gambar untuk tumbesaran superb!

cantik kan2..?? (di sebalik nye..) trime kasih.. ^^

tajuk yang diberi yang menyebabkan aku pilih story dalam gambar tuh untuk dijadikan cerite adelah, "Think of an interesting true story about yourself (or a friend, or family member, or pet)".. so, I chose an interesting story that happened to my favourite beloved girlfriend, Nadirah Izan.. tapi aku dah edit2 sedikit sebanyak dari cerite asal, untuk memudahkan aku lukis dan mengaitkan gambar ngan cerite yang nak disampaikan... (kire wat sedap jugak la..hehe) cerite asal adelah mengenai macam mane aku + mber2 seangkatan time kat hostel dulu mengenakan Cik Nadirah time "Hari Ulang Tahun ke-17" beliau.. kalau nak diingatkan, banyak jugak point yang wat kn aku gelak guling-guling sensorang tadi.. lagi-lagi time aku dok khusyuk lukis gambar tuh.. sambil lukis, sambil gelak.. banyak kali jugak la nak kene take five.. sebab, kalau gelak je xleh.. mesti kene guling-guling jugak.. hahaha


the best part on her birthday that I'll always remember.. time kitorang berlari berkejaran kat tapak perhimpunan SMK Alor Akar sambil kat tangan masing-masing ade tepung + telur + air milo (dewan makan punye..) untuk dibaling kat Cik Nadirah kite.. the other best part is, sorang sahabat aku yang lain memainkan lagu "The Click Five - Happy Birthday" ke udara.. seriously, time tuh aku ase macam kitorang plak wat official klip video untuk lagu tuh.. seronok sangat2..!! the other best part is (banyak nye best part..!!), time kitorang 7orang (Ain, Mila, Syera, Nadiah, Sudin, Qe'oh dan Aku) dok kejar si Cik Nadirah nieh, boleh pulak die berlari masuk toilet and locked herself up in there..!! kitorang yang tak sempat nak tahan pintu tuh terpakse la dok kat luar and memulakan sesi pujuk-memujuk, so that she will come out.. and after few minutes (or seconds..) she unlocked the door and boleh die g jirus kitorang ngan air paip dalam toilet tuh..!! sape yang nak kenekan sape nieh..!?? nakal lah kamu..! hahaha.. seriously, rindu giler la nak balik zaman tuh.. (macam la zaman dinasor..ye dok..??) memang la bukan zaman dinasor, tapi nak dapatkan semule sedikit mase macam dulu2 pown dah mahal harge nye.. understood..??


rindu time2 ngan korang.. :'(


curi-curi snap pic time prep

take five sebelum outing

hangout sesame

was..TC
satu gambar pown dah banyak cerite disebaliknye.. contoh: gambar last kt atas nieh.. lepas je snap pic tuh baru aku prasan ade lebah dalam cawan kertas McD yang aku pegang tuh.. air tinggal lagi suku je nak habis.. and aku g layan je minum air Pepsi with lebah in it..!! so what should we call the beverage..? Pepsi Lebah @ Pepsi Bee..?? (ughh..! xmoh ingat..! xmoh ingat...!!) "=,=

so.. don't lemme over-remember.. sampai esok pown belum tentu habis cerite.. hehe.. till next post jelah..! tataa kamu.. ^^

note: friends in_deed = friends in_need.. glad that I've some.. :)

1 opinion(s):

Nadirah Izan said...

- weih, aq rinduuuuuuuuuu gileeeeeeeeeee (rindu ke gile?) ^,^
- weih....nak gamba tu!! aci? hehe

All right booked by mybloggingpart.blogspot.com