Wednesday 8 June 2011

typical Wednes-Day.. x)

Assalamualaikum dan selamat tengahari...^^

Sekarang jam 13:41 . Boleh la kot consider as tengahari lagi . And today I would like to update my typical Wednes-Day with my second post . Ekceli , there's nothing much , but I still wanna share something with u'olz (in case I'm bored , obviously !) . Sepatutnye hari nie ade kelas Business Math ngan Practical Food & Beverage , tapi untk part F&B class dah tamat sudah sejak due minggu lepas . And part class Business Math , hari nie hanye untuk students yang amek test1 (I'm not involved . so my roommates left me alone here . together with our double decker bed ! how could they ! nak ikot ~ bosan dok umah) . Dowg g kelas jam 09:00 and aku bangun jam 09:40 (tader lah lewat sangat kowt , 40min JE ! tapi still kene tinggal . sedih !) . Aku bangun-bangun je sume orang dah tader . Rase nak nangis . My monologue , "Nape tinggal aku ?" . Sedih sungguh . Takpe la , dok umah jadi housemate mithali sekali sekale .

Seriously , memang bosan tader watpe . Kalau ade kelas sungguh aku takkan komplen ! Betul tak tipu ! (aku kan budak baik . tak nak expose sangat je) . Btw , alang-alang aku ngah cakap pasal hari Rabu nie , Rabu yang minggu lepas betul-betul menguji kekatangan aku . Why ? Because of Encik Gitar , who has made up my life so blurry with or without him . Siapakah ini Encik Gitar ? (it's someone , not something) . You don't need to know kowt . But maybe from now on , you'll keep seeing that I'll always mention his name and some others in my blog . Mengumpat-ing without mentioning their real names ! Wait a sec , that's kinda cool ! (tapi kalau ade yang faham tuh diam-diam sudah la kowt) and because of Encik Gitar , the blurr me become blurr-er on that day . Wanna smile , but feels like my waist on my face ! Mulelah , mulut tak seiring hati dan tak sejajar fikiran . SUDAH ! Case closed ! And I'm still in my blurry world with him . Ok . Just follow the flow ~


And for the result , Akak Chicken Rice belanje aku tengok wayang ! Wow ! Sesangatlah eksaited abaq ang ! (first time kowt . and I've broke my promise to my Mr. Right yang still unsure and not yet found . ok , my bad) . Mood on that Wednes-Day was totally gloomy . Movei watched was 'The Insidious' which is horror for real . But when my mood added with the movie genre , laughed in tears ! Funny ! But the best part was when my mom called and I told her everything what happened and guess what ? Boleh die nk melawak and said , "Sabaq nohh ~ Sabaq nohh ~ haha " (it was her way to give support and comfortness actually . and tak penah failed !) Honestly , sejak aku stay kat Kelana Jaya nieh , I've totally changed . Not in bad way la . Nak kene listkan ke ? Tak payah la kowt . Part yang terase berubahnye , aku punye pemikiran . Biaselah bile dah hidup jauh dari family kann . Sume nak kene pandai budget sendiri . Kene nak pandai survive lah . Dah mule kenal ragam manusie . Dah mule faham sedikit sebanyak cara pemikiran opposite gender . And dah mule nak bekukan hati untuk something or someone yang aku sendiri tak yakin akan get along ngan aku . Not only for now , but for a long , long time . Eternal . Orang boleh nak cakap aku sombong / kerek / helpless or heartless , but trust me , I know what I'm thinking and doing . And believe me , I won't cross the line . Aku ade amanah yang perlu dijage . Amanah tuh bukan dah dikire sebagai tanggungjawab yang perlu dilaksanekan ke ? So , I need you to trust me to help me to trust myself !
Thanx to Akak Chicken Rice !

Sudah ! I'm lack of idea . Btw , mintak maaflah aku wat rojak dan penggunaan kata 'aku' dalam blog nie . Last but not least , have a great Wednes-Day ! :)
Till next time . Tataa ^^

note : Mintak MAAF sesangat kalau aku banyak mengarut (lagi) untuk second post nieh . masih dalam pengenalan dan pencarian identiti . (up to mu lh diyana ~) .



Selamat melayankan lagu feveret aku nieh ! :)

0 opinion(s):

All right booked by mybloggingpart.blogspot.com